Τζιανλούκα Λιμπερτούτσι

Εκκλησιαστικό όργανο

Οργανίστας του Βικαριάτου για την Πόλη του Βατικανού στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου (1991), της Ελβετικής Ποντιφικής Φρουράς (1999), των Γενικών Ποντιφικών Ακροατηρίων (2008), του Ιερού Ναού της Santa Maria dell’Orto στο Trastevere, Ρώμη (2008). Κατέχει την έδρα «Εκκλησιαστικού Οργάνου και Σύνθεσης για Εκκλησιαστικό Όργανο» στο Ωδείο «Licinio Refice» του Φροζινόνε. Απέκτησε τα διπλώματα Εκκλησιαστικού Οργάνου και Σύνθεσης για Εκκλησιαστικό Όργανο από το Ωδείο «Santa Cecilia» της Ρώμης υπό την καθοδήγηση του Luigi Celeghin (1991), στη χορωδιακή μουσική και τη διεύθυνση χορωδίας από το μουσικό ωδείο «Luigi Cherubini» της Φλωρεντίας (1994) και της ενοργάνωσης / ενορχήστρωσης μπάντας από το μουσικό Ωδείο «Licinio Refice» του Φροζινόνε (2019). Παρακολούθησε μαθήματα τελειοποίησης εκκλησιαστικού οργάνου που διοργάνωσαν οι Michael Radulescu και Christopher Stembridge στη Μουσική Ακαδημία Chigiana της Σιένας. Παρουσιάζει έντονη δραστηριότητα ως σολίστας σε συναυλίες σε μεγάλα εθνικά και διεθνή φεστιβάλ Εκκλησιαστικού Οργάνου. Το 2007 και το 2013 εκτέλεσε αντίστοιχα με την ορχήστρα “Φλωρεντινός Μουσικός Μάιος” (Maggio Musicale Fiorentino) και με την ορχήστρα του Θεάτρου της Όπερας της Ρώμης (Teatro dell’Opera di Roma), το «Κοντσέρτο σε σολ ελάσσονα» (Concerto in sol minore) του Francis Poulenc για εκκλησιαστικό όργανο, ορχήστρα εγχόρδων και κρουστά. Σχεδίασε το νέο μεγάλο εκκλησιαστικό όργανο για το αμφιθέατρο του μουσικού ινστιτούτου «Vincenzo Bellini» στην Κατάνια. Ήταν μέλος και συντονιστής της τεχνικής-καλλιτεχνικής επιτροπής για την αποκατάσταση του ιστορικού εκκλησιαστικού οργάνου με πέντε πληκτρολόγια και τρεις κονσόλες που κατασκευάστηκε τον 18ο αιώνα από τον Donato Del Piano για το Αβαείο των Βενεδικτίνων του San Nicolò l’Arena στην Κατάνια. Διηύθυνε τις εργασίες αποκατάστασης όλων των εκκλησιαστικών οργάνων της Βασιλικής του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό.